Головна > Всі новини > У Маріуполі за 2 тижні побудували асфальтний завод

У Маріуполі за 2 тижні побудували асфальтний завод

У Маріуполі на вул. Флотській був відкритий асфальтобетонний завод. Його побудувала турецька компанія «Онур Конструкціон Інтернешнл» всього за 2 тижні

За словами керівника проекту Емара Баяна, саме така кількість часу знадобилася, щоб порожній майданчик перетворити в сучасний завод. Його потужність – 210 тонн асфальту за годину, тобто при повному завантаженні завод здатний виробляти до 4 тисяч тонн асфальту на добу.

Як зазначив директор ККП «Маріупольавтодор» Дмитро Чучмай, цього достатньо не тільки для того, щоб заасфальтувати внутрішньоміські дороги, завод здатний виготовити стільки асфальту, що можна асфальтувати траси.

«Це сучасний завод, тут все виконано з урахуванням новітніх технологій, в тому числі без шкоди для екології міста», – сказав Чучмай.

На його думку, самостійно такий завод місто навряд чи побудує. Причиною тому – висока ціна. Він коштує близько 50-60 млн грн. У той же час відкриття такого об’єкта багато значить для розвитку міста.

Цікавий факт – на цьому заводі працюють всього 2 людини – оператор і робочий, який підвозить матеріал до печі. В іншому завод повністю автоматизований.

«А на нашому заводі 14 осіб», – додав директор «Маріупольавтодора».

Турки обіцяють проводити тільки високоякісний асфальт і дають гарантію – 10 років.

«Наша фірма вже 14 років на ринку України, – зазначив Емар Баяна. – Ми ремонтували безліч доріг, в тому числі і магістраль Київ-Харків».

Першим проінспектувати новий завод приїхав міський голова Вадим Бойченко. Він прибув разом зі своїми заступниками, а також заступником голови Донецької обласної державної адміністрації Віктором Ремскім.

Як зазначив міський голова Вадим Бойченко, те, що в Маріуполь зайшла турецька фірма, це дуже добрий знак.

«Коли я став мером, то побачив, що в Маріуполі 650 км автодоріг, які, по суті, нікому не належать, – розповідає Вадим Бойченко Віктору Ремскому. – І ми вирішили діяти поступально, вирішили, що у доріг повинен з’явитися господар ».

Саме тоді було прийнято рішення створити «Маріупольавтодор». Наступний крок – капітальний ремонт доріг. Саме капітальний, щоб автодороги могли прослужити мінімум 10 років.

«Ми стали шукати досвідчені фірми, запрошували поляків, литовців, турків, – зазначає Бойченко. – Ми пояснювали, що Маріуполь – безпечне місто. Турки нам повірили, виграли тендер і розпочали ремонт доріг в Маріуполі ».

У планах мера відремонтувати всі центральні дороги, а також дороги так званого «другого рівня» за 8 років. При цьому головні автошляхи ремонтувати будуть тільки професіонали, а ось другорядні – «Маріупольавтодор». Мер не виключає, що є ймовірність, що асфальт для робіт будуть купувати на турецькому заводі, який відкрився сьогодні.

Планується, що щорічно буде ремонтуватися близько 17 км центральних доріг і 7-10 – другорядних. Тоді через 8 років без ремонту залишаться тільки польові дороги, а це близько 400 км. Вони стануть третім етапом плану команди Бойченко.

Але і це не все перспективи. Представник області Віктор Ремскій додав, що до капітальних ремонтів доріг прийшла і обласна адміністрація.

«Раніше на ремонт доріг в області виділяли 80-120 млн грн на рік, – зазначив Ремскій. – На сьогодні ми прийняли і захистили програму ремонту доріг в 2 етапи. На першому – буде виділено 2 млрд 300 млн грн, на другому – ще 2 млрд грн. Це дасть можливість відремонтувати траси Маріуполь – Запоріжжя, Маріуполь – Бердянськ, Маріуполь – Волноваха і навіть трасу в напрямку Краматорська ».

Ремскій не виключає, що, можливо, область також скористається послугами нового асфальтного заводу. Все буде залежати від досвіду Маріуполя.

Відзначимо, що ремонт ділянки пр. Будівельників (від пр. Миру до вул. Митрополичої) майже завершено. Зараз працівники компанії «Онур» кладуть асфальт на підступах до вул. Митрополичої. А значить, що дуже скоро робочі перейдуть до другого етапу ремонту – від вул. Митрополичої до бул. Шевченко.

В рамках першого етапу було капітально відремонтовано трохи менше 1 км дороги, а в цілому буде відремонтовано 2 км дороги.

В даний час рух на ділянці пр. Будівельників все ще перекрито. На приватному транспорті проїхати можна. Деякі водії маршруток, щоб довго не об’їжджати, їдуть через пров. Трамвайний, тим самим скорочуючи шлях по приватному сектору. Це плутає пасажирів, які не знають, на яку зупинку приїдуть автобуси, а на яку – ні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *