Головна > Всі новини > Нова українська реклама Парі Матч (Game of Sports)

Нова українська реклама Парі Матч (Game of Sports)

Спортивні баталії за напруженням пристрастей нічим не поступаються «Грі престолів». Так вважають в маркетинговому агентстві DC і креативному продакшені Electric Sheep Film, що запустив нову рекламну кампанію для «Парі-Матч».

У новому відео спортсменів показали воїнами середньовічної битви. Ключова ідея нової реклами – «Все спортивні баталії у Вашому смартфоні». За видовищністю ролик не поступається кращим моментам серіалу Game of Thrones. Для зйомок ролика, спеціально з Ірландії, був запрошений оператор-постановник James Mather, який працював над серіалом «Вікінги». У стилі саги виконана і offline кампанія, де спортсмени сидять на «спортивному троні».

Креативну ідею кампанії, сценарій рекламного ролика, ідею макетів для ООН розробила і реалізувала креативна продакшн студія Electric Sheep Film.

Андрій Копоц, креативний директор і виконавчий продюсер Electric Sheep Film: «Розробка і виробництво креативних матеріалів для” Парі-Матч “вже третій рік є для нас можливістю створювати рекламну кампанію року – кампанію, яку чекає не тільки аудиторія клієнта, а й професійне рекламне співтовариство . Щороку ми, разом з командою клієнта, намагаємося підвищити планку і запропонувати ринку нові стандарти якості креативного контенту і його виробництва. Упевнений, що як і попередні наші кампанії для “Парі-Матч”, нова буде по достоїнству оцінена не тільки в Україні, а й на міжнародному рівні ».

Рекламна кампанія Game of Sports стала продовженням успішних кейсів, реалізованих маркетинговим агентством DC спільно з креативним і продакшен партнером Electric Sheep Film для «Парі-Матч». Так, кампанії 2015 року «Грають вони – виграєте ви!» І 2016 року – «Тільки футбол! Тільки хардкор! », Були відзначені нагородами на численних національних і міжнародних рекламних конкурсах.

Ірина Курочкіна, керівник DC: «Холдинг” Парі-Матч “продовжує розвивати розпочату ним раніше іміджеву зв’язок зі спортом. На цей раз вона представлена ​​навколо нового етапу в житті кожного споживача. Тепер це не тільки вивірена експертиза надійності і абсолютної диференціації в категорії, але і черговий етап розвитку бренду. Як наслідок, для клієнтів відкриваються нові можливості, одна з них – постійна доступність – 24/7. Тенденції розвитку індустрії та медіа-спільноти підтверджують той факт, що прогресивне smart-розвиток брендів диктує майбутнє ».

Після 20 вересня нова рекламна кампанія стартує в Україні, Білорусі та Казахстані на центральних телеканалах, а в Росії ролик буде демонструватися тільки в форматі інтернет-реклами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *